نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1992
-
الف
+

سفیران تاجیکستان به عیادت «بازار صابر» رفتند

سفیران تاجیکستان در سازمان ملل متحد و آمریکا، از "بازار صابر" شاعر برجسته تاجیک عیادت کردند.

به دستور «امامعلی رحمان» رییس جمهوری تاجیکستان، سفیران این کشور در سازمان ملل متحد و آمریکا، از "بازار صابر" شاعر برجسته تاجیک عیادت کردند.

به گزارش آی فیلم2، «محمدامین محمد امین» سفیر و نماینده تاجیکستان در سازمان ملل متحد و «فرهاد سلیم» سفیر این کشور در آمریکا برای عیادت از شاعر 79 ساله که چند روزی است در بیمارستانی در شهر سیاتل بستری است، به این مرکز درمانی رفتند.

به گفته نزدیکان «بازار صابر»، وی به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهر سیاتل بستری و حالش وخیم گزارش شده است.

چند روز قبل پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری تاجیکستان خبر داد، «امامعلی رحمان» در دستوری به وزارت امورخارجه، سفارت، نماینده دایم تاجیکستان در سازمان ملل متحد و سایر نهادهای ذیربط تاجیکستان، از آنها خواسته است از هیچ کمکی به «بازار صابر» برای درمان و بازگشت وی به تاجیکستان دریغ نورزند.

«بازار صابر» یکی از شناخته ترین شاعران تاجیکستان است که در گذشته یکی از مخالفان سرسخت دولت فعلی تاجیکستان به شمار می رفت .

او که زمانی در تاجیکستان محکوم به زندان شده بود و در حال حاضر شهروند آمریکا است، در 27 می سال 2013 میلادی در سفر به تاجیکستان در فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه از سوی مقامات دفتر اجرایی ریاست جمهوری، نمایندگان پارلمان و وزارت فرهنگ این کشور مورد استقبال قرارگرفت.

وی گفته بود، این بار به دعوت رسمی رییس جمهوری تاجیکستان به کشورش آمده و در تاجیکستان خواهد ماند.

صابر در این سفر با رحمان ملاقات و در پایان این دیدار از او و دولت تاجیکستان برای استقبال گرم قدردانی کرد.

وی همچنین رییس جمهوری تاجیکستان را در چند سفر داخلی و افتتاح طرح های انرژی، اقتصادی و حمل و نقل همراهی کرده بود.

 بازار صابر در سال 2017 به بهانه دیدار با فرزندان و نوه هایش از تاجیکستان به آمریکا رفت.

ف ا / ن ذ

نظر شما
ارسال نظر